Träffade Morgan på Ullared…………………..

Var på Ullared i söndags. Vi körde inom där efter vårt besök på Art garden spa i Göteborg. Ankom ca 12:30, inga köer in, alltid något. Väl innen var det kaos, man kunde knappt köra sina vagn. Hade jag kunnat välja så hade jag/vi inte valt en söndag & inte precis när man de fått lön. Men nu blev det så, eftersom vi tog det på vägen hem från Göteborg. Jag handlade bl.a en parkas jacka, strumpor, klänning, till sönerna blev det ett Star Wars regnställ, en soft shells jacka, mysbyxor, pysselböcker, Hero factory m.m mannen fick bara strumpor, kalsoger & ett Toblerone (som han älskar). Hade inte gjort något om det har varit mindre folk där 🙂 Tänk om man kunde hyrt hela Ullared till sig själv och sin släkt & vänner, hade varit helt underbart. Och nej, jag träffade varken Morgan, Ola-Conny eller Boris 😦 då hade givitvis kameran fått jobba!

 

2 thoughts on “Träffade Morgan på Ullared…………………..

  1. Jag försöker övertala mannen att vi ska svänga förbi Ullared på vår semestertripp men han är tveksam…
    Läste att du skulle till Malmö i nästa vecka och besöka Folkets Park. Det ska vi med 🙂
    Jag vet tyvärr inte hur man lägger in videoinlägg i wordpress.

    • Vad kul, vi skall dit på onsdag. När skall ni dit? Fick nästan rätt på videoinlägget igår, men man var tvungen att fixa till ljudet.

Kommentera

