Öm i nacken……………

Då har man varit & fått massage, så skönt. Men har dock ont i nacken nu, men det skall kännas. Jag brukar försöka gå var 4-6 vecka och få massage, det  unnar jag mig. I morgon börjar jag dagen med att fixa till ögonbrynen & färga ögonfransarna, sedan skall vi ta tåg & buss till Folkes park i Malmö. De har en barnföreställning imorgon, som skall vara bra. Picnic korgen packas med. Skall fixa till en räkbaugette i kväll & annat smått & gått. Måste försöka beställa tid till frisören åt sönerna. Vi har klippare här hemma, men de sitter bara stilla hos frissan, så klart!

 

Bild för Superdupersommar: Filiokus Fredriks Hjulshow ()

Onsdag 11 juli:

Filiokus Fredriks Hjulshow

En sprakande show med en trollkarl på hjul.

Plats/tid: Moriskans utescen kl. 13.

Nu kommer Filiokus Fredrik med sin nya svängiga och sprakande show. Med sig har han en höghjuling och en loopmaskin. Med den spelar han in ljud och takter tillsammans med sin rekvisita och publiken. Sen mixas den ihop direkt på scenen till härliga melodier och nyskapande sväng. Förutom detta blir det färgglada trolleritrick, skattjakt och en helt ny buktalarkompis.

 

4 thoughts on “Öm i nacken……………

  1. Massage tänker jag unna mig med när jag kommit under 100, vågar inte gå till något proff när man ser ut såhär, men har hört att det är rätt dyrt ändå?

    Hoppas ni får en kul dag imorgon! 🙂

    //Rebecka

    • Min vikt bryr jag inte mig om, behöver jag massage så går jag! Där jag går kostar det 310 kr för 40 min & då tar hon rygg & nacka. tycker det är ganska bra pris. Det får vi säkert, hoppas bara det blir uppehåll. Kramen

  2. Dom behöver nog inte gå ti frissan. Dom har ju inget hår att klippa. De blir nisstänkt skinnskalle
    Jag tycker håret ska växa ut på grabbarna
    De kan bli lite mobbingvarning annars.
    Kram

Kommentera

