En av mina……

image

Favorit serier, vilka serier gillar ni?

7 thoughts on “En av mina……

  1. Själv gillar jag true blood och game of thrones. 🙂 Ribben kostade 500 kronor. Kändes som helt ok pris jämfört vad jag har betalat i stockholm.

    • Den har jag faktigst också sett någon gång, den brukar gå mitt på dagen (repris?) så när jag har delade turer så brukar jag fastna framför den 🙂

  2. Helt klart Big bang theory och greys anatomy. Börjat titta på en serie på datorn som heter bunheads som verkar lovande 😉

Kommentera

