Besök på vårdcentralen………

Var ju på vårdcentralen i morse. Har två stycken stora åderbrock på benen som inte är så granna. Sköterskan rekomenderade att jag skulle få en remiss till laserkirurgi, men eftersom det är så lång vänte tid så skall jag köpa stödstrumpbyxor & ett par vanliga stödsrumpor som jag kan ha när jag jobbar. Remiss kommer jag troligen få av en läkare om ett par veckor, han hade semester nu. Så nu skall jag in & beställa strumpor.

Här är tre bra sidor som man kan beställa stödstrumpor på:

Jobs , Mabs & vill man ha med mönster på Cocoz

3 thoughts on “Besök på vårdcentralen………

Kommentera

