Sick sack mellan sniglarna…….

Vaknade kvart i fem och gick och drack. Då spöregnade det hos oss. Tänkte jag, jaha då kan jag ej ta min powerwalk innan jobbet. Gick och lade mig igen. Steg upp när klockan ringde kvart i sju. Kollade ut, slutat regna. Yes, snörade skorna och tog på mig.

image

image

image

Många sniglar som höll mig sällskap idag, efter nattens oväder! Har ni ätit sniglar någon gång? De säger att det skall vara gott, speciellt med vitlökssmör. Men jag hoppar gärna över det.

Nu en välbehövlig dusch, efter 1 timmes promenad.

Fixat lite inlägg igår kväll, så bloggen kommer uppdateras trots att jag är på jobbet 😉 Bara så att ni vet!

2 thoughts on “Sick sack mellan sniglarna…….

  1. Härligt med powerwalk på morgonen! Jag har sällan möjlighet att komma ut på morgonen på grund av barnen. Men nu har Tomas semester så nu blir det förhoppningsvis lättare. Har aldrig ätit sniglar och tror inte jag tänker testa det heller, haha

    • Jag brukar inte heller ha tid med powerwalk innan frukost, men denna veckan går pga andra arbetstider. Annars börjar jag alltid jobba klockan 07:00, så då blir det tufft att hinna med innan.

Kommentera

