Varför?

Ni som inte publiserar era kommentarer, varför gör ni inte det? Har undrat över detta länge. När jag har skrivit en kommentar, så får jag oftast inte upp någon ruta att kommentaren är sparad. Då vet man ju inte om det har funkat. Brukar därför gå in senare & kolla i det inlägg jag har kommenterat för att se om min kommentar står där. Men lite svårt, då många bloggare inte publiserar sina kommentarer. Tycker ju att det är kul att läsa andra kommentarer också + att man hittar nya bloggar som man vill besöka 🙂

Är det bara jag som tycker detta är konstigt!

4 thoughts on “Varför?

  1. Brukar inte godkänna kommentarer förrän jag hunnit läsa och svara, svårt hinna med ibland 🙂 Det är ganska rörigt kommentera på din blogg föresten om man inte har facebook eller wordpresskonto = jobbigt kommentera från mobilen = orkar inte göra det 😦

Kommentera

