Härlig känsla…….

Var och shoppade lite idag. Behövde ju köpa nya byxor igen 🙂 de jag har på mig är helt  för stora strl 44, så jag letade efter ett par i strl. 42. De var slut. Expediten hittade dock ett par i strl. 40 sa till henne dessa kommer jag aldrig i. Men gick i alla fall in och provade dem. Jag fick på dem, till min stora förvåning. Yes strl. 40 så nu har man byxor tills tisdag, då det blir fest 🙂

image

Köpte även en blus, men den får ni se på tisdag 😉

Ikväll kommer jag även att gå ut med min ”Hemlighet”

Kommentera

