Min favorit serie…..

image

Vilken är er?

9 thoughts on “Min favorit serie…..

  1. svar: Japp, jag svarade via mobilen. Men det var första gången jag gjort det. Blev det nått annorlunda från vad det brukar bli?

    För mig kommer på första plats: vänner
    På näåstan första plats: How I met your mother
    På andra/tredje plats: Two and a half men

  2. Halloj! =)
    Här har det regnat till och från hela dagen… men det stunder det varit regnuppehåll har jag målat! (Håller på måla om huset).

    Vad härligt att ni fått njuta av sol!! =)
    Jag hoppas solen hittar hit också.

    Hoppas du haft en bra dag!
    Kram

  3. Jag gillar Big bang theory, Greys Anatomy och Modern family. Vi har flera DVD-boxar och det är räddningen nu i sommar då det bara visas skräp på TV:n

    • Gillar också Big Bang & Greys, men det är inga serier jag följer. Vi köper också på oss boxar, gillar According to Jim också, han och Andy är så härliga 🙂

Kommentera

