Orolig…………….

Nu är det bara 5 dagar kvar på helfart, skall börja äta på måndag. Har blandade känslor, klart jag längtar efter att få tugga. Speciellt efter att inte ha fått gjort det på över 2 månader, men jag vill inte trilla dit igen. Sist gick det ju inte så bra, gick då upp alla kilo jag hade gått ner förrutom 10 kg. Planering är AO för mig nu & lägger ner mycket tid på det, dessa dagar som är kvar fram till måndag. I morgon skall jag väga mig 🙂 Första fotot 117,4 kg, andra fotot taget för ca 2 veckor sedan.

 image

6 thoughts on “Orolig…………….

  1. Jag har ju hållit koll på kaloriintaget genom att skriva upp allt jag äter, dvs väga all mat, på matdagboken.se. Det har funkat jättebra för mig som är ett kontrollfreak! Hoppas du hittar din väg till hur du ska fortsätta, det viktigaste är ju att det funkar för dig forever liksom ;P

    kram kram

    L.

  2. Förstår hur du känner dig. För mig e det likadant. Nu kör jag min taktik och det funkar planering planering
    Peppkram till dig du e super duktig

  3. Jag rekommenderar varmt viktklubb.se. Där kan du få massa tips och råd, föra matdagbok och kolla lätt hur mycket kalorier sakerna du ska äta innehåller. Du kan fylla i mål, önskad viktnedgång. Du får också kurvor och annat bra till hjälpt. Jag tro du grejar det här!! (hur du än väljer att göra) peppkram

Kommentera

