Misslyckat försök………………

Klockan ringde 07:00, var så seg så jag låg kvar 5 min. Sedan tog jag mig i kragen & gick upp & snörade på gympaskorna. Började rundan med att gå, sedan började jag springa. Efter ett tag så började mitt höger knä göra ont, jag tog beslutet att gå resten av rundan. Vill inte bli skadad, nu när jag kommit igång med min träning. Lite besviken är jag, men tror jag gjorde rätt val!

Idag blir det en tur in till Lund, skall shoppa lite kläder. Blir nog mest kläder till sönerna. Ställde mig på vågen i morse & den visade……..

 

Nöjd? japp det är jag. Sist jag skrev ner min vikt 19/7, stod den på 88 kg.

8 thoughts on “Misslyckat försök………………

  1. Gratulerar!! Vad kul resultat 🙂 Hoppas upptrappningen går bra nu med! Jag har inte hunnit med att kika på annan design, tar det så fort det lugnat sig lite. Ha en fin helg nu, kram Helen

Kommentera

