Får lägga på ett kol…………….

Då jag skall trappa upp från helfart på måndag, så måste jag också trappa upp min träning. Har ju gått på gym innan, men då jag inte kan träna några grupp pass längre pga mitt jobb (som jag älskar), så avslutade jag mitt medlemsskap. Gillar inte att gå dit själv & dra i tyngder, inte min grej! De passen som jag gillade bäst var Kettlebell, Body pump & Afro. Ikväll kommer jag utöka min träning, vad det blir får ni se ikväll 🙂

 

Vilka grupp pass gillar ni bäst?

2 thoughts on “Får lägga på ett kol…………….

  1. Sv: Nej, vi hade så myckte att prata om och klockan bara sprang iväg, men ska försöka kommma ihåg det tills i eftermiddag då vi ska träna 🙂

Kommentera

