Är det jag som är kräsen?

Då var lunchen uppäten, som ni ser ser så ligger avokadon kvar. Är det bara jag som är kräsen? Avokadon smakade verkligen ingenting, så tråkig. Någon som har något tips? För avokado skall ju vara så bra att äta.

Lunchen bestod av: Pannbiff, ruccola, tomater, kokt broccoli, dressing & lite avokado 😉

Har också hunnit med & handla på Netto. De hade en hel  del intressanta saker i deras reklam blad, som för övrigt kommer i brevlådan idag. Fast erbjudande gäller från och med idag. Då skall man ju få reklamen på söndagen tycker jag. Kollar alltid på nätet på söndag kvällen! Stack mest dit för de hade 3 Zoegas för 99 kr, billigt & Jumpsuit (Star Wars) 199 kr som jag köpte till sönerna. Blev även ett par vantar & kallingar till A.

2 Star Wars jumpsuit till sönerna + vantar & kallingar

6 thoughts on “Är det jag som är kräsen?

  1. Hej! Jag har precis hittar hit!:) angående avokadon (som är min absoluta favorit!) så har jag ett tips faktiskt 🙂 Krydda den med citronpeppar! Sjukt gott 🙂

  2. Har du fått mitt mejl!
    Jag gillar avocado. Men jag tycker dom är lite vattniga i smaken nu. Jag brukar oxå ha på citronpeppar. Något som är gott är mjukost oxå.
    Kram

Kommentera

