Träffa nya vänner/Citypolarna

Läser en hel del bloggar, där personer skriver att de känner sig så ensamma. Finns en jättebra sidan som heter Citypolarna där man kan träffa andra och vara med på olika aktiviteter. Ett medlemsskap på denna sida kostar inget. Man kan anmäla sig på diverse aktiviteter te.x vandring, bio, bowling, festivaler, ta en fika & så mycket mera. Man kan även lägga upp en egen aktivitet. Det finns både singlar, par & familjer som är med på denna sida. Har känt till denna sida ett tag, men hade glömt bort den. Förra veckan träffade jag tre CIP tjejer & vi var ute och åt en bit mat i Lund, jättetrevlig. I går var jag också iväg & träffade 2 tjejer varav den ene en ny bekantskap.

I går skrev jag in min första egna aktivitet (bowling) var lite orolig (våga & vinn) att ingen skulle komma. Men det dök upp en, så det blev en runda bowling igår 🙂

Någon här som läser min blogg som bor i Lund/Malmö regionen så träffas jag gärna någon dag över en fika eller en aktivitet. Bara skriv en kommentar. Alltid kul att lära känna nya personer. ”Man kan aldrig få för många vänner”

Kommentera

