Förbereder kvällsmaten

image

image

Vad tror ni det blir för något?

10 thoughts on “Förbereder kvällsmaten

  1. Jag vet…Just nu är det Emelies favorit rätt. Ikväll har vi dock ätit stuvad spenat, en av mina favortirätter. Men det är bara jag som gillar det. Ha en bra kväll. Kram Lotta

  2. Halloj! Du kommenterade på min blogg för ett tag sen men jag har haft lite semester så först nu får du ett svar! Jag skrev om att jag känner mig ensam och du frågade var jag bor och jag bor i Södermanland. Såg att du bor i skåne, så det var ju synd, du kanske hade ställt upp på och ta en fika någon gång annars 😉

    • Det hade jag gärna gjort, synd att vi inte bor närmare! Jag vet en jättebra sida där man kan träffa nya vänner & göra aktiviteter ihop. Denna gäller i hela landet. Hör av dig om du är nyfiken. Verkar som om du behöver en peppkram, så här kommer en!

Kommentera

