Gerdahallen i Lund

Har varit dåligt med träning, har haft så mycket & stå i denna månad. Men nu börjar de lugna ner sig. Tycker det är så tråkigt att träna själv. Hade ju ett gym kort på Time sport club innan, men sedan jag bytte jobb så kan jag inte gå på några grupp pass mitt i veckan. på grund av att jag har delade turer. Fortsatte att träna själv på gymmet, drog lite tyngder & gick på löpband, men tröttnade snabbt på detta! Dyrt att betala nästan 400 kr/månad & inte utnttja träningen! Har både motionscykel, liten step maskin & rodd maskin i källaren, men när man väl kommer hem så har man så mycket annat att göra + att jag vill utöva  träningen ihop med andra.

Kollade runt lite i Lödde & Lund & hittade att Gerdahallen faktigst har vanliga gympa pass med stång & vikter & step som passar mina arbetstider, så ”Happy” man kan bli. Ville egentligen träna Kettlebell men det finns inte där. Visst jag får köra in till Lund, men är passen bra & ledarna så gör jag hellre det, så jag kommer i väg & tränar. Räcker ju inte med 2 dagars innebandy i veckan.

Finns det någon av mina läsare som tränar på Gerdahallen?

För att jag skall träna, så måste jag tycka det är roligt, det är det viktigaste!

På torsdag tänkte jag prova mitt första pass här!

2 thoughts on “Gerdahallen i Lund

Kommentera

