Hälsar träningsvärken välkommen!

Gomorron, då var det äntligen fredag. Gjorde ju mitt första pass på Gerdahallen i Lund igår. Det var ett gympa pass med stång. Jag valde en stång på 4 kg, tyckte den kändes tung. Men mäkte i vissa övningar att jag kunde valt en tyngre stång, så nästa gång kommer jag välja 6 eller 8 kilos stång. Nästa vecka kommer jag att prova ett stepp pass. Ikväll är det innebandy, hoppas bara vi blir folk. 

 

En bild från vår semester i Grundsund 2004

En gammal bild på mig, också från 2004

Bild tagen detta året!

 

 

6 thoughts on “Hälsar träningsvärken välkommen!

  1. Ja, det är fint där ute. Dock trivdes jag aldrig, började tydligen prata om att flytta hemifrån redan på mellanstadiet och som 16åring tog jag mitt pick och pack och drog 🙂 Är gärna och hälsar på familjen men kan inte tänka mig att bo där igen.
    Med oss är det bara bra! Magen är stor och filuren där inne testar nya rörelser varje dag 😉

Kommentera

