Då har man kört buss

image

Idag skulle mitt boende låna en buss, för att åka på utflykt. Chefen ringde 08:15 och bad mig att köra tillbaka henne till hennes jobb, då hon nu stod utanför med bussen vi skulle låna. Kul, jag som hatar att köra andra andra bilar. Nu skulle jag köra buss!!! Hur skulle detta gå, som tur är gick det ganska bra. Parkeringen blev dock ganska snett, men vi har stora fickor på jobbet. Vad tycker ni om att köra andra bilar än er egen?

One thought on “Då har man kört buss

  1. Jag gillar inte att köra bil överhuvudtaget! Det har dock blivit bättre sen vi skaffade egen bil i våras. Tror inte att jag kört någon annan efter att vi skaffade den? Har automatlåda nu vilket är underbart men det kommer bli svårt när man måste köra någon annans bil med manuell låda 😉

Kommentera

