Tjocka vader & lejon gap där bak!

Stack på en shopping runda med mamsen idag. Var ute efter byxor till mig själv. Hittade ett par på Camilla för ett tag sedan. Givetvis så får de inte i det märket igen. Var runt i 5 olika affärer och provade. Antingen så fick jag inte upp dem över vaderna, ”är det bara jag som har feta vader” för de flesta byxor är så smala ner till!  Eller så var det rena lejon gapet i baken, inte så snyggt när man ser trosorna. Fast hade jag varit kille, så hade man varit rena modelejonet 😉

När jag nästan hade givit upp, så sa mamsen – vi går in på Flash.

image

Och tänka sig, här fick man verkligen proffs hjälp. Både jag och mamsen hittade byxor.  När mamsen sa att hon betalar för ett par byxor, så slog jag till med 2 par. Blev ett par svarta & ett par vanliga blå jeans.

 Ibland är det bra att ha följa med mamsen på shoppingrunda.

Kommentera

