Skitdag…………….

Vaknade med huvudvärk i morse, tog en tablett vid nio. Men värken är kvar. Så jag gissar på att att jag vaknar med värk i morgon också. Sedan blir jag j……………vligt arg på människor som försöker blåsa en. Men glöm det säger jag bara.

Tur att kvällen slutade bättre, fick en förtidig julklapp idag. Mina söner hade köpt denna, med hjälp av min man så klart. Min gamle har strulat läääääänge.

Nu väntar jag bara tills jag får klämma på den, mannen håller på att fixa till den 🙂

3 thoughts on “Skitdag…………….

Kommentera

