Första

image

Första julstjärnan uppe!

2 thoughts on “Första

  1. Vad fint. Det är dags för mig att tvätta fönster och sätta upp stjärnor och ljusstakar också.
    Jag vet inte om du kommer ihåg mig. Jag heter Starling och bloggade för ett par år sedan. Nu har jag börjat igen och letar upp mina gamla bloggvänner och hoppas vi ska ses igen. Jag kommer ihåg att du stöttade mig med snälla kommentarer och bilder när jag var i mina djupa stressperioder. Tack än en gång, dom värmde.
    Kram starling =)

Kommentera

