Helgen som gått

Först var mannen med A på Knytte, där de letade saker i skogen och lekte lekar. Medans de var i väg så gick jag och F till biblioteket och så bakade vi Havrescones.

image

Jag och sönerna tog en runda till Kävlingeån, då vi hade lite bröd till ankorna.

image

image

image

image

Sedan var jag med F på simskola, han klarade sig utmärkt själv innne på herrarnas omklädningsrum (första gången). Kvällen spenderas sedan med 2 och 1/2 män 🙂

 

image

Idag började jag med en powerwalk

 

 

F har lekt med en kompis och jag och A har varit på Boll & Lek

image

Vad har hänt hos er i helgen?

2 thoughts on “Helgen som gått

Kommentera

