Mobil eller data?

image

Vilken använder ni mest när ni bloggar? Datan eller mobilen?

21 thoughts on “Mobil eller data?

  1. Skulle inte vilja vara utan mobilen! Men det är trots allt bekvämare med datorn, speciellt när man vill kommentera andra bloggar, det brukar haka upp sig på mobilen när de har lite annorlunda kommentars-system.

    • Håller med dig att det är lättare med data. Men hade jag inte haft min mobil, så hade det blivit färre inlägg. Hade varit bra om fotona man tar med mobilen, hade blivit bättre.

      • Jag har en iphone 4s, har hållt fantastiskt bra med tanke på hur otroligt mycket jag använt den. Jag tycker dina bilder är jättefina med mycket innehåll och karaktär, det är fint med barnen. Du har ju också alltid bra innehåll i dina texter så man följer ju bloggen för innehållet tycker jag. 🙂

      • Det var det enda sättet jag kunde uttrycka mig på i början. Jag kan faktiskt inte riktigt förklara varför. Sedan hittade jag några vänliga bloggare som jag fick bra kontakt med och så fortsatte det utveckla sig. Nu får jag helt enkelt börja om från början och försöka uttrycka mig på svenska, inte helt lätt.:) Jag tycker om din blogg. Kul att fått reda på att du finns här. Ska bli roligt att följa dig. 🙂

  2. Mobilen är bara för riktigt korta meddelanden, inte för författande. Datorn, och det heter dator, inte data, är vad jag använder för att skriva på riktigt. Så man har överblick och kontroll på ett annat sätt. Data är den information som man fyller på med i datorn eller mobilen, inte det man jobbar på. Så. Nu har språkpolisen varit framme igen… ;).

  3. Datorn. Extremt sällan mobilen., i princip aldrig. Avskyr att skriva på mobilen, det går alldeles för långsamt och jag får inte samma överblick när jag skriver. Och jag har inte de bilder jag vill ha, eller de utklipp eller egna illustrationer jag vill ha, på mobilen.

  4. Tycker mobilen hänger sig ganska så ofta, så blir mest vid datorn. Men blandar lite. 🙂

    Sv: Det var grillad citron på bilden. Så gott. Blir lite sötare och smaskigare på det sättet.

Kommentera

