Kommentera mera, utmaning!

Då alla tycker det är roligt att få respons på sina inlägg, så kör vi nu en utmaning. Visst är det roligare att skriva inlägg, om man har några kommentarer att svara på. Behöver ej vara mycket, ibland räcker det bara med ett ”Hej”, ”fint foto”, ”Ha en bra dag” Så från och med idag (11/3) så startar denna utmaning tom den 1/4. Kan va kul och se om man få fler kommentarer efter denna utmaning!

Jag utmanar mig själv att skriva en kommentar på varje blogg som jag läser.

Vem vill vara med?

För att göra det lite roligare, så kommer jag länka till de tre första som anmäler sig till utmaning!

11 thoughts on “Kommentera mera, utmaning!

  1. Det där är ingen utmaning för mig, eftersom jag alltid läser inläggen i en blogg jag besöker. Jag tycker det är roligare att läsa inläggen och kommentera något om inläggen istället för bara ”hej, fin blogg. titta in min”… Såna kommentarer så så jobbiga…

    Ville egentligen bara kika in och berätta att vinnarna i Veckans Muffins är publicerade! Kika in och se om du var en av vinnarna! 🙂

    Länk till inlägget: http://babustylee.webblogg.se/2014/march/vinnarna-av-veckans-muffins-5.html#comment

    Ett stort tack till alla som deltog! Hoppas ni kommer fortsätta att delta! Den här veckan har vi uppehåll från Veckans muffins och har anordnat en riktig tävling istället. Tävlingen kommer upp kl 14:00, så kika in och se då om det är något för dig! 🙂

    • Visst är det kul att kommentera ett inlägg. Men ibland tror jag att vi lägger för stor press på oss själv, att man måste skriva något speciellt. Och då kanske man istället bara läser och ej kommentererar.

  2. Sv: Där ser du! Jag svarar på allt! 😉

    Vi är pensionärer och brukar sitta på torget ibland, när det är sol. Då passar det så bra att passa på att käka en glass. Det är sommar det!

    Kram/Gilla

Kommentera

