Började dåligt och slutade bra!

Då var det dags för simskola igen *fasar för det* Albin börjar redan gråta, när vi skall iväg. Jag går ut och startar bilen, frågar om han skall med. -Nej, vill inte på simskola. Parkerar bilen igen & säger till honom, då blir det inget spelande på hela veckan & går in. Han står där ute och tjuter & skriker nu, -jag vill till simskolan. *suck* Jag tar badväskan i igen och vi sätter oss i bilen och kör i väg (något stressigt) Han säger inte ett knyst i bilen.

När vi kommer fram byter han om och går in. Jag vågar knappt kolla på honom under simlektionen, men han hoppar i & är jätte duktig med allt! När simskolan avslutas säger tränaren att nästa vecka är det klädsim för dem som ej har gjort detta. Det var ju så det började, att Albin inte ville hoppa i. Men han är inne på (just nu) att ha sin Angry Birds pyjamas nästa söndag.

Så fortsättning följer/ en stolt mamma

3 thoughts on “Började dåligt och slutade bra!

  1. Nu har han ju tagit sig över första ”hindret”, det lossnar säkert ska du se. Hälsa honom och säg att han var jätteduktig som var med idag😃

  2. Jag var badvägrare ända till jag var 11 år. Då hade jag nyss lärt mig simma. Men på gamla dar, så älskar jag att bada. Så tappa inte hoppet för din kille. Han kommer igen. Det kan jag lova.
    Kram/Gilla

Kommentera

