Jag håller mitt nyårslöfte!

Hur går det med erat nyårslöfte? Eller ni kanske inte hade något. Många har ju nyårslöfte som sluta röka, gå ner i vikt eller träna mera. Mitt löfte var att bjuda hem fler vänner, umgås mera, helt enkelt. Än så länge, har jag flaggan i topp. Har nu haft gäster 3 lördagar på 1 månad. Jätte trevligt att bjuda på mat, prata, spela spel + att sönerna får kompisar att leka med.

I lördags bjöd jag bl.a gäster på denna annanaspaj, så god och enkel att göra.

image

Till den serverade jag grädde, men man kan också ha glass eller vanlijsås. Vill ni ha receptet, så bara hojta till 🙂

Kommentera

