Naked

Mannen och den store sonen kom och hämtade den lille sonen på Järavallen, så jag kunde bege mig till Väla. Ringde Sara (hon opererades samtidigt som mig) och sa att jag blev 1 timme sen.

image

Blev en barnportion på Wok kitchen, kyckling, grönsaker och nudlar. Handlade två tröjor & annat smått & gott också, bilder kommer senare.

image

Mellan mål blev en smoothies på Naked juice bar, oj så smarrig. Jag valde med massa tropiska frukter. Blir definitivt en sådan, nästa gång jag besöker Väla igen.

Kommentera

