Lösningen?

Tiden hade kommit för att ta sig till simskolan, då börjar Albin gråta och säga jag vill inte på simskola. Vi gick ut genom dörren, och jag gick lade väskan i bilen. Sedan tänkte jag, jag gör samma sak som sist. Låtsades bli arg, sa då blir det ingen simskola. När jag gick in igen, så sa jag inte heller något spelande eller studsmatta. Efter 30 sek hör jag honom utanför dörren säga, jag vill till simskola!

Det gick hem. Nu har vi varit på simskola, hur duktig som helst och till och med klädsimmet gick bra 🙂 vet att man inte skall hota med saker de ej får göra. Men ibland har nöden ingen lag. När vi åkte från simskolan så sa han, jag ville inte på skogsmulle igår, men sedan var jag med och simskola ville jag inte i heller och nu har jag varit med!

image

Här ser ni honom i sina blåa Angry Birds pyjamas.

image

Här sitter han igen, med sina blåa pyjamas!
Som belöning, fick han en klubba!

3 thoughts on “Lösningen?

Kommentera

