2 dagars konferens i Höör

image

Står och väntar på chefen och mina arbetskompisar, som jag skall åka med till Höör. Skall på två dagars konferens på Backagården. Ikväll blir det lite sällskapsspel och festande. Blir dock ingen alkohol för mig.

Har inte druckit sedan jag blev opererad, ingen som jag längtar efter i heller. Drack knappt någon alkohol, innan op i heller.

Där emot längtar jag efter att få sätta mig ner till dukat bord ikväll. Något som också skall bli skönt är, att få sova hela natten. Lyxigt att få sova i eget rum!

2 thoughts on “2 dagars konferens i Höör

Kommentera

