Hoppa framför tåget!

Skulle jobbat delat pass idag, men blev bara ett morgonpass + 1 timme. Började jobba andra passet klockan 16:00, 16:30 så skickade min man sms att det var tåg strul. Suck, det är tåg strul nästa varje vecka. Jag fick gå i från jobbet för att hämta sönerna på dagis & fritids. Jobbet fick klara sig med 3 personal ikväll 😦

Mannen var inte hemma förrän ca 18, fick då höra att det var någon som hade hoppat framför tåget i Åkarp. Om man nu inte vill leva längre, så behöver man väl inte hoppa framför tåget. Så många som blir lidande, och då tänker jag inte på mig så missade mitt arbetspass. Utan först och främst på tågföraren & de som bevittnar ” olyckan”

 

One thought on “Hoppa framför tåget!

  1. Precis att hoppa framför tåget är onödigt många blir lidande
    Finns så många andra sätt att göra och kan man inte det så får det vara !
    Trevlig helg

Kommentera

