+ 45 min

Då var det måndag igen. Klockan ringde 05:45, fick sovmorgon i 45 min. Övriga familjen har påsklov, så jag kan sova 45 min extra hela denna veckan. det kallar jag lyx 🙂

Har dock sovit väldigt dåligt i natt, vet ej varför. I går kollade jag på de nya avsnitten av The Bachelorette på kanal 11, nu är det ju Desiree som kan välja och vraka bland 25 killar. Trodde hon skulle ha en chans när Sean var The Bachelor, men icke. Fler serier som jag gillar är Arrow, Revenge, 2 1/2 män (de gamla avsnitten), Kungliga lasarettet, Helikopter hjältarna m.m

Vilka serier gillar ni?

3 thoughts on “+ 45 min

  1. Mina favoriter är: Blacklist, Revenge, CSI, Criminal Minds, The Big bang theory, The Following, Ryttareliten, 100% bonde.
    O säkert nån mer som jag glömt 🙂

Kommentera

