Besök på Vattenhallen

Idag har jag endast jobbat 3 timmar, så skönt. När jag kom hem så körde vi in till Lund, åt lunch på Sibylla. Killarna åt hambugare, mannen tog Pulled pork och jag tog en Bamsekorv ( åt dock bara haĺva). Sönerna fick välja en leksak, de valde var sitt frågespel, så nu är det tävling i bilen hem. Behöver jag säga att jag leder över mannen 😉

Väl inne i Lund besökte vi Vattenhallen.

image

image

Titta även på en fysikshow, om vågor, ljud och ljus. Intressant, men våra söner var lite för små, de blev uttråkade. Speciellt vår lille son.

image

image

image

image

image

Detta tyckte sönerna var roligast!

image

image

image

Denna blomma kunde man ändra i olika färger.

Kommentera

