Bra väder, sprang, vann,

Då har jag och sonen sprungit våra lopp. Det gick bra för sonen, gick lite av biten. För mig gick det också bra. Många drog i början, så jag hade ingen att ta rygg på. Men efter haĺva sträckan så orkade dem inte, utan de började gå. Då joggade jag om. Mitt mål var att orka jogga hela rundan på 5 km och kom in på en tid på max 40 min.

Jag orkade och sprang på 35 min. Så jag är mer än nöjd över min insats. Vann till och med en såg på mitt startnummer 🙂

image

Filip (till höger) med hans kompis Neo, fick så klart medaljer.

image

Mitt startnummer 123.

image

image

Sågen som jag vann, tror  mannen blev mest glad för den 😉

image

Kommentera

