2 val som stärkte mig!

Så fort jag kom hem från jobbet, så hängde jag upp maskin nummer 1. Och laddade maskin nummer 2. Sedan tog jag på mig träningskläderna. Det var tvungen att bli en snabb powerwalk, då jag skulle vara på utbildning om 1,5 timme.
Vädret var inte det bästa, blåste bra och duggade.

image

image

Tog några snabba bilder på rundan, så underbart träd.

image

image

Japp, detta samhället bor jag i. Trivs kanon 🙂 Väl hemma igen 11:30, hängde upp maskin nummer 2, duschade & slängde ihop en omelett. Nu hög tid, att ta sig till föreläsningen.

Den var väldigt intressant, när det var pause så bjöds det på kaffe, kaka, och frukt. Kakorna så väldigt goda ut, speciellt chokladbullarna. Men någon ”knackade ” mig på axeln och sa – välj en frukt i stället. Så 2 clementiner slank ner i magen!

2 val som stärke mig idag, powerwalk & frukt.

One thought on “2 val som stärkte mig!

Kommentera

