Basilika, Regn & Ny mobil

Så dåligt väder vi har idag, bara regn och blåst. Rena höstvädret, och jag som trodde de var vår! Har varit och fått en laserbeahandling på min fot, sedan blev det storhandling på Willys. Utanför Willys i Lödde har det nu öppnat restaurang Basilika. Denna restaurang finna även i Landskrona. Säljer så god Thai mat.

image

Köpte lunch buffé där 80 kr. Dock åt jag bara 1/3 av detta. Första gången jag provar vårrullar efter operationen, min mage gillade inte dessa. Tur jag lät den friterade kycklingen vara. Så mannen får resesterna ikväll.

Min mobil börjar strula, finns inte tillräckligt med utrymme på denna kassa telefon. Blir nog till att beställa en ny. Lutar åt Nexus 5. Vilken mobil rekommenderar ni? Skall vara en med bra kamera och mycket utrymme.

7 thoughts on “Basilika, Regn & Ny mobil

  1. Synd du inte vill ha iphone. Jag har just haft en Samsung i 2 år, det var alltid problem med för lite minne o att man hade för många sparade sms m.m, m.m
    Jag har precis köpt en ipone o är jättenöjd med både telefonen o kameran.
    Kolla storlek på Nexus innan du köper så du inte får nån stor tegelstensvariant, som vissa av Samsungs är nu för tiden.

Kommentera

