Efter regn kommer solsken

Nu är det dax för kvällsmat, det blir pasta och köttfärssås. Blev en liten promenad på jobbet. Öste ner när jag började jobba, sedan blev det uppehåll.

image

Tog även lite foto, till tävlingen som jag är med i. Man skall hitta så många X man kan, som finns i sin vardag. Gilla gärna mina X på Instagram. Jag heter linello76.

image

image

image

Träden bildar ett X i vattnet, kanske lite svårt att se, men visst är det fint.

image

Här kramar träden varandra. Vad tycker ni om mina X?

One thought on “Efter regn kommer solsken

Kommentera

