Helsingör, Klänning & Söstrene Grene

 

Idag blev det först jobb 3 timmar, sedan tog jag bilen till Helsingborg. Mötte Sara ( operedes samtidigt som mig) på Knutpunkten. Vi tog båten över till Helsingör.

Väl där inne köpte jag en tröja, storlek S. Kan ej fatta det. Imorgon skall vi på namngivning, hade ju redan köpt en klänning på Gekås till detta. Men hittade en jätte snygg klänning idag, och eftersom jag fick ett stort blåmärke på benet efter innebandy matchen så blir det nog den nyköpta klänningen, för den är längre.

image

Blåmärket som jag ligger inne med. Skall få mannen att fotagrafera mig med klänningen, så ni får säga vad ni tycker.

Blev en runda på Söstrene Grene också. Hittade bland annat dessa fina ge bort påsar.

image

Visst är dem fina!

One thought on “Helsingör, Klänning & Söstrene Grene

  1. Herregud Lina, strl S, så härligt för dig👍👍. Måste få se foto när du har nya klänningen på:). Tror att samma affär som du köpte presentpåsarna i finns på Mobilia i Malmö. Var där i våras, rolig affär. Kram

Kommentera

