Badkalas, Namngivning & Trädgårdsjobb

På lördag förmiddag var Albin bjuden på badkalas. Där blev det lek, varmkorv, tårta & glass.

image

image

Albin med sina kompisar.

Sedan var det namngivning av min kusins son. Han heter Milo.

image

Milo får sitt namn, i min mosters trädgård. De hade sådan tur med vädret.

image

Här har ni Milo och mig. Blev så nöjd med detta foto 🙂

image

Passade även på att få ett foto med mig och mina kusiner ( på mammas sida) inte så ofta jag träffar dem. Milos pappa med familj bor i Uppsala. Min nya klänning, som jag blev så nöjd med.

image

Sönerna fick fiska fiskdamm, så uppskattat.

image

Sönerna smilar upp sig.

image

image

image

Fina tårtor bjöds det också på. En av kusinernas sambo har gjort dessa.
Detta var lördagen.

Söndagen var vi ute i trädgården och röjde hela dagen & Filip var på kalas.

image

image

Nu ser det lite bättre ut, bakom äppelspaljen.

image

Nu är nästan bygget klart. Vi skall förvara ved här. Som vi skall ha till kaminen. Skall fixa tak också.

One thought on “Badkalas, Namngivning & Trädgårdsjobb

Kommentera

