Dagens gratis produkter

image

Var inne i Lund idag. Passade på att hämta ut 2 Pågens ”Bumla” surdegsbröd, de är så goda. Jag valde de med frö, för bröden med fikon är inget för mig *blä*
Använde min juice check som jag fått för att jag skickade in korkar. Väntar på en check till 🙂

Gick sedan inom 7 Eleven och hämtade ut kaffe och en kanelbulle, tack AMf. Kaffe skänkte jag till en tiggare, då jag fortfarande inte har blivit vuxen 😉

Snart dax att dra till jobbet igen, men först inom bokhandeln och köpa kalender för nästa år.

Kommentera

