Städa, innebandy & kalas

Idag blir det jobb ett par timmar på förmiddagen, sedan håller jag helg. Det blir stora städdagen där hemma, skall renbädda sönernas sängar, vika tvätt & dammsuga. Så tråkigt, men nöjd är man när det är klart.

På fredagar brukar jag spela innebandy, tyvärr var det många som inte kunde spela ikväll 😦

Filip skall på kalas till en klasskompis som fyller 8 år idag. Jag brukar spela innebandy med mamman, hon sa att om vi inte blir folk till innebandy ikväll, så kan även Albin (min minste son) också få komma på kalaset 🙂

Så jag och min man skall passa på att äta ute ikväll, det är inte ofta vi två för egentid, men så är det att vara föräldrer.

 

Löv

Klickbar bild!

Visst kan hösten var blåsig & regning, men den har så otroligt fina färger!

Och så är det så mysigt att tända ljusen.

 

 

 

Kommentera

