Sökt jobb & en av veckans höjdpunkter

Trivs bra på mitt nuvarande jobb, med det är ibland tufft för min man de kvällar jag jobbar. Då sönerna skall på aktiviteter och läxor skall göras. Brukar dock alltid göra läxorna veckan innan.

Smällde idag iväg 4 jobb ansökningar. Så får vi se om man blir kallad på intervju.

Jobbar deladat pass idag, men snart är det dax för en av veckans höjdpunkter. Såklart innebandy 🙂

image

Hade köpt dessa fräcka strumpbyxor som jag hade på mig på halloweenfesten i fredags.

Kommentera

