Blodprover, Jul gifflar & besök på tippen

prover

Fick mina papper från Simrishamn i fredags. Skall dit den 8/12 för min 1 års kontroll. för er som inte vet, så gjorde jag en gastric by operation 17/12 2013.

Fick skriva en stor lapp till mig själv, så jag inte skulle glömma att jag måste vara fastande för att ta dessa prover. För en som alltid äter frukost klockan 07:00 på vardagar, så var det tufft att vänta till efter klockan 10:00.

Provtagningen gick bra, skönt att ha det gjort.

pepparkaka

Filip skall på utflykt på onsdag med skolan (skall besöka en av hans klasskompisars pappa på han jobb) Hittade dessa i affären, dessa gillar han säkert.

Någon som smakat dem?

tippen

Har även hunnit med en runda på tippen. Slängde pumpan som nu hade gjort sitt. Slängde även gammalt murbruk, tur man inte hade finkläder på sig.

För det blev som ett stort vitt moln runt mig 🙂

3 thoughts on “Blodprover, Jul gifflar & besök på tippen

  1. Hej på dej!
    Bare jag som kommer och kikar in.
    Har fått gjort en fejkad mejladress går ej att skriva min ordinarie för då kan jag inget skicka.
    Har min Blogg MinMyshörna kvar.
    Ha det bäst
    Kramar

  2. Hej! Har det gjort nytta med din operation? Vi har väl inte ”träffats” förut, så jag visste inte om det.

    Just dom gifflarna köper vi ibland och de ÅR goda. Så du har nog köpt rätt.

    Vi har också mycket, som borde slängas. Det gäller bara att bli fördig.

    Sv: Nej, inget juligt. Inte ens en julklapp. Det är en lite bebisklänning till mitt sjätte barnbarns barn, som ska döpas i slutet av månaden.. Jag kan ju skriva det här, för både min dotter och dotterdotter brukar kika in i min blogg. Men de kommenterar aldrig där.

    Kram/Gilla

Kommentera

