Mulle, Bowling & shopping

image Idag körde jag Albin till avslutning på Skogsmulle. De hade skattjakt, han fick ett nytt Mulle märke. Sedan hade de sinnesrunda, lekar och bjöd på nyponsoppa & blåbärssoppa. image Albin nöjd efter dagens Skogsmulle. Under tiden Albin var på Mulle, höll jag till på Center Syd (shopping ställe) image Handlade nya pärlplattor till sönerna. image Filip är i väg på bowlingkalas i Löddeköpinge. Ikväll skall jag i väg på bowling, middag och bio. Skall bli skönt med lite egen tid, utan kidsen.

Vilken film tror ni jag skall se?

One thought on “Mulle, Bowling & shopping

  1. Morn. Kanske du ska se Hallonbåtsflyktingen. Bowling var det för hela slanten igår. Idag vill jag inte höra en kägla falla utan håller mig hemma när gubben åker iväg. Kram

Kommentera

