Snart tillbaka

Det var ju ett tag sedan som jag skrev här. Funderar på att börja blogga igen.

Har börjat träna mer än innebandy. Kör Kettlebell, Crosschallange och Trx. Och på söndag skall jag springa samma lopp som jag sprang förra året Stävie Trail. Ett terränglopp på 6,5 km. Man kan springa 13 km också, men för mig är 6,5 lagom.

Sönerna växer, till hösten börjar min minsta son Albin i skolan. Just nu går jag och oroar mig att han inte kommer in  på samma skola som sin storebror, då upptagningsområdet är ändrat 😦 vet inte hur jag skall berätta för honom om vi har otur.

image

Här är Albin.

image

Här är Filip.

Kommentera

