Nya gardiner & Vård av barn

Mellan mina arbetspass var jag och handlade mat. Har äntligen tagit ner Albins gardin, som hade nallar som motiv. Tyckte det var hög tid att byta. Man vill gärna välja ett tyg som håller länge.

image

Det blev detta tyg, lägger ut en bild när gardinerna är på plats.

Igår kväll blev Albin dålig. Kom hem från  jobbet och då hade han precis spytt ner hela sängen 😦 vi satt upp en extra säng hos oss. Och tur var det för han spydde hela natten. Min man var hemma idag, och jag kommer vara hemma resten av veckan. Idag har Albin fått behålla all mat, så nu hoppas jag bara att vi andra klarar oss.

Har verkligen inte tid att bli sjuk nu, skall jag springa Stävie Trail på söndag 🙂

Kommentera

