För bra för att vara sant!

Idag vabbar jag med Albin, han får ju inte gå på dagis på 48 timmar efter han kräkts. Storebror Filip höll vi hemma igår för säkerhets skull. Mailade hans fröken och frågade om det var ok att han gick i skolan idag. Och det var det, skönt för honom för han var så uttråkad igår.  Så min man lämnade Filip idag på väg till tåget.

Albin vaknade klockan 07:00, så ingen sovmorgon här. Efter frukosten stack vi till en lekplats med linbana m.m för att han skulle få lite luft.

A1

A3

Väl hemma igen blev det pyttipanna till lunch. Hade precis hunnit äta upp, så ringer de från Filips skola. det var hans fröken, Filip mår illa och har ont i magen. Så det var bara att sätta sig i bilen och köra och hämta honom. Väl hemma, så fick han vila i sängen. I nuläget har han också kräkts 3 gånger, så nu undrar jag om min man eller jag står på tur 😦

Kommentera

