Svimma & Nummerlapp

När jag vaknade i morse, kände jag mig kass i magen. Mannen hade stuckit till jobbet och jag vabbade med sönerna. Sönerna lekte på övervåningen i väntan på frukost. Började må illa, tänkte nu är det min tur.

På väg till toan så började allt snurra, hann precis få tag i vasken. Där fick jag stå 5 min. Efter ett tag blev jag helt kall svettig. Kändes som om jag höll på att svimma. Nu mår jag ganska bra.

image

Hämtade ut min nummerlapp till terrängloppet på söndag, som jag verkligen hoppas jag kan delta i.

One thought on “Svimma & Nummerlapp

  1. Tycker du ska fokusera på hälsan i första hand, är otäckt få svim känningar. Kram och krya på dig!

Kommentera

