Arkiv | 8 maj, 2014

Fjäril, Regnbåge & TV

 Filip kom idag hem med en jättefin fjäril, som han har gjort i skolan.

image

Visst är den fin!

Det har regnat fram och tillbaka här i Kävlinge, så plötligt var där en fin regnbåge utanför fönstret.

image

Nu är det dax att slänga sig i tv-soffan. Lille sonen sover, och store sonen kom precis hem från brottningen.

Då och Nu/Före & Efter bilder

Var och handlade på Willys igår. Lägger alltid fram mitt körkort, som de sedan drar (samlar poäng). Tjejen i kassan tittade på kortet och frågade om det var jag!
Japp det är jag, sa jag. Dock 7 år sedan, ca 30 kg lättare & ny härfärg. Kanske dax att byta kortet, men det kostar så mycket. Det får vänta!

image

Denna bilden togs 2007.

image

Denna är tagen detta året, lite skillnad är det 🙂

Sol, tankar & frukost

Idag är det en sådan dag, som jag bara skulle vilja dra täcket över huvudet. Många tankar snurrar, handlar mest om den minste sonen. Trots eller något annat. Mannen tror på något annat, och jag hoppas på trots.
Solen skiner i alla fall, så det är ju bra. Då kanske vi slipper regnet idag.

image

Denna park  går jag igenom, på väg till jobbet varje dag.

image

Dagens fruksost, blev som vanligt Naturell yoghurt, rivet äpple och nötter.