Arkiv | 28 maj, 2014

Årets innebandy match, Träningspris & Loka Crush

 

Igår spela mitt tjejlag innebandy match mot ett killlag. Jag var med, trots att jag inte är helt 100 än.

image

Lagfotet, jag 2:a från fönster i understa raden. Tyvärr förlorde vi, men vi kämpade till tusen. Blir fler matcher.

image

Övriga familjen var på avslutning på Filips brottning. Det blev hinderbana, lekar & fika. Fick även ett träningspris, som han så klart är stolt över.

image

Provade denna idag, många som har sagt att den är så god. Jag tyckte bara den var ok. Ger betyg 3 av 5.

Pool, Kalvinknatet & Iris

 

Har varit tyst här inne. Håller på att kurera mig från min förskylning.
I helgen var sönerna på avslutning på Strövare/Skogsmulle sedan körde vi dem till mormor & morfar. Jag och mannen var handlade på Väla & Biltema.

image

Söndagen satt vi upp poolen och fyllde den.
måndags sprang Filip Kalvinknatet i
Stadsparken i Lund. Han kämpade på bra.

image

image

Filip med sin medalj, årets tröja gick i turkosfärg, så fin.

image

Just nu blommar min favoritblomma. Det är en Iris som jag tog, innan mina föräldrar sålde sitt hus. Den luktar så gott!

Nu skall jag fortsätta laga mina Persiljejärpar.